Hey Don en is fiskeri update: tidlige og sene is farer

En veninde af mine , Jerry Bauer sendte mig en besked i dag , fortæller mig om en hændelse, der opstod under isfiskeri i dag. Jerry er en sand helt . Lad mig dele sin historie med dig i hans egne ord …. Hey Don en is fiskeri update: tidlige og sene is farer , var jeg i Michigan yesturday med en ven og hans kone på Thier hytte på en lake.what viste sig at være en beutiful dag ud næsten vendt tragisk vi gik ud om morgenen og tjekket isens tykkelse . flere gange, så vi kunne gå isfiskeri og fundet omkring 6-8 inches , så vi gik ud for omkring 6 timer på vej tilbage i around3 omkring 150 meter væk fra kysten min ven alle 6 fod 3 og 245 pounds faldt gennem isen i omkring 10 meter vand. da jeg hørte ham gå igennem jeg sætte alt ting ned og gjorde min vej mod ham. (is var meget slick ) gudskelov jeg havde mine is cleets på , så jeg nærmede ham meget omhyggeligt brød isen under mig , på en måde som jeg skulle ned Jeg hoppede og rullede ind på isen . (havde fallin op mit bryst ), før at gå hele vejen i. jeg fortalte ham at hænge på og løb tilbage til kysten for at få sin kone, der kaldte 911 og råbte til gat mig et reb , første hun fandt var en forlængerledning , så jeg få fat i det og løb ud igen ( håber han ikke gå under ) hans kone kom ud med mig i tårer , men måtte tage controol af situationen og havde gå tilbage til en IFE preserver , lykkedes det mig at få ham ledningen efter flere forsøg og redningsvest , men blev båret ud fra kampen og koldt at sætte det on.I måtte grave i med mine cleets og forsøge at trække , men hans tøj også ekstra vægt omkring 400 pounds altogether.i prøvet så hårdt at få ham ud af mig selv , men cuoldnt så havde jeg hans kone kommer med mig og hjælpe trække , men hun holdes glide , på dette tidspunkt en af ​​mine cleets brød og havde kun en på dette tidspunkt var han i vand aprox 10 minutter , så jeg afstivet min fod med den ene cleet og havde hende afstive hendes fødder mod mine, og vi trak så hårdt , men det lykkedes at få ham på is , så vi trak sig væk fra området omkring 30 meter og drug ham til kysten , hvor der tid politiet og ambulance ankom. alt i alt vi overlevede. 

Skriv et svar

TRX FORCE Kit: Taktisk

